jalang-jalang de' ganu ... asamgaram

 
links

NizamZakaria

SexInTheBlog

Badin

NyAyue

Kenapa

TakdeKerja

SulMuz

Leez

Rants&Raves

AwanPutih

Syafeeq

AdrenMahmud

Scrabbers

Harrist

Capix

Moddie

OfficeAku

sizzlingmee

figarash

fadli20six

Sabak_Bernam

Sherita's World

Budak Basah

Riezalx

PemburuReliati

Coret-coret

Slamxt

Airpool

AfikBlue

MARULPHOTO

AGPhotoBlpg

ConnectionSpeed

VH1

TalkSexWithSue

JaringWeblog

Blogger


etcetera



THR

ERA

Utusan Malaysia

The Star


Visitors:

 




KedahOnlineDOTnet



Daily Cartoon


This page is powered by Blogger. Isn't yours?










                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

istana budaya, adifashla, putra lrt, actors studio, apuke, kayveas, mp3 melayu, polyphonic ringtones, mp3, kuala lumpur banjir, siti nurhaliza, dayang nurfaizah, ziana zain, camelia,asam garam, asamgaram

anuar zain, erra fazira, yusry kru, finding nemo, tasik permaisuri, garden party, mami jarum, akademi fantasia, astro, malam haram, samad said, samad ismail, flop poppy, sheila on 7,

review website, review filem, muzik, yusof haslam, teater, nasha aziz, wan nor azlin, artis terlampau, rosyam noor, rumah kedai jalan seladang, ronggeng rokiah, anuar nor arai, tehrani, faisal tehrani, sars, saharil, akademi fantasia,

atie, kakiseni, anwar ibrahim, keadilan, mahathir mohamed, umno, muzik underground, muzik melayu, puki, rogol, bogel, melayu bogel, pantat, seks melayu, pancut dalamfree japaneses idols free japaneses lolita free japaneses nude pics

free japaneses nudes free japaneses panty pics free japaneses school girls pics free japaneses schoolgirl models free japaneses sex girl photo free japaneseschoolgirl movie free japanesesgirl pics free

japaness adult photo free japaness animation xxx hard free japaness anime pictures free japaness cartoon video free japaness girl pics free japaness girls pics free japaness girls picture free japaness hentai

free japaness lolitas free japaness nude photo free japaness nude photos free japaness nude pic free japaness porno movie free japaness pussy pics free japaness school girls pics free japaness schoolgirl sex

free japaness schoolgirl sex pictures free japaness schoolgirls free japaness sex clip free japaness sex comic free japaness sex galleries free japaness sex movie download free japaness sextoon pic free

japaness teen fucking movies free japaness teen xxx free japaness young skirt free japanesse animae sex pics free japanesse bondage fetish pictures free japanesse bukkake mpgs free japanesse cartoons free

japanesse galery free japanesse girls sailorsuit pics free japanesse hardcore movie free japanesse hardcore porn clips free japanesse incest free japanesse lesbians pictures free japanesse naked free japanesse

naked girl pic free japanesse nude photos free japanesse nude pics free japanesse pornagraphy artis lucah melayu, artis melayu bogel, artis melayu bogel pic, artis melayu porn pic, artis melayu sexs, artis

melayu sexy, artist melayu bogel, boy melayu sex, candid sex melayu, cerita cerita gay melayu, cerita gay chubby melayu, cerita gay indonesia melayu, cerita gay melayu, cerita gay melayu thailand, cerita

melayu bogel, cerita melayu gay asia, cerita prono melayu, cerita seru sex gay melayu, cerita sex melayu, cerita sexmelayu, cerita sexs melayu, cewek melayu bogel, chat melayu gay, cock melayu, foto bogel

artis melayu, foto fuck melayu, foto gay melayu, foto model melayu bogel, free nude melayu malays, gadis melayu bogel, gadis melayu sexy, galery bogel gadis melayu, gambar bogel melayu, gambar gay melayu,

gambar lucah melayu, gambar melayu bogel, gambar melayu sex gay, gay boy melayu, gay gambar bogel melayu, gay melayu, gay melayu chat, gay melayu foto, gay melayu online, gay melayu personals, gay sex melayu,

girlfriend melayu, india melayu cina bogel, klip video seks melayu, lesbian bogel melayu, malaysian sex melayu, mature melayu male porn, media player sex melayu movies, melayu artis bogel, melayu artist

bogel, melayu bisexual, melayu bogel, melayu bogel amatur, melayu bogel girs, melayu bogel language malay, melayu celebreties, melayu ciber, melayu free sex mpeg, melayu gay, melayu gay bogel, melayu gay naked

pic, melayu gay pic, melayu gaysex, melayu girls fucking, melayu incest mom, melayu kamasutra, melayu ladyboy, melayu lucah, melayu malay porn nude naked, melayu, Justin Timberlake Janet Jackson Breast, malaysia naked sex pussy, melayu modeling bogel,

melayu naked windows media player, melayu nide, melayu nude, melayu nude seks, melayu penis foto, melayu pono, melayu poto lucah, melayuprono, melayu rape, melayu seks, melayu seks picture, melayu sesx,

melayu sex dir, melayu sexs, melayu sexstory, melayu sexsy, melayu sexx, melayu sexx pic, melayu sexy, melayu singapore school girls pics,melayu teen photo, melayu webcam, memek melayu, model melayu bogel,

model melayu gay, mother fuck melayu bogel incest stories, movie melayu, naked malay melayu, naked melayu gay, naked melayu gayboy, ngentot melayu, perempuan melayu exposed, photo gay melayu, photo model

melayu gay, photosex melayu, pic gay melayu, pic sex melayu, picture melayu gay, porn xxx artis melayu, porno melayu, prono melayu, rape photo melayu, realaudio melayu, saex melayu, seks melayu bogel, serita

melayu, serita sex melayu, sex melayu, sex melayu klip, sexc melayu, sexmelayu, sexmelayu avi, sexmelayu free, sexmelayu yoayysttdw nvawmmidt

qoigjlufzdvjiaabzib, sexs melayu, melayu, vedeo sex melayu,

video klip seks melayu, video lucah melayu, video sex artis melayu,video sex lucah melayu, xxxx melayu,Malaysia, Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur, KLCC, Malay, English, Male, 20-30, theater, akademi fantasia, edisi siasat, NTV7, tv3, bunuh,Universiti Putra Malaysia UPM, Universiti Malaysia Sabah UMS,Universiti Kebangsaan Malaysia UKM, Universiti Teknologi Malaysia UTM, Universiti Malaysia Sarawak Unimas,Universiti Sains Malaysia USM, Universiti Utara Malaysia UUM, Universiti Islam Antarabangsa UIA ,Universiti Malaya UM, UiTM, Canny Ong Lay Kian LAGU, ARTIS, Dekat Padamu,Yusry,Bintang Kehidupan, Yanti/Ronie, Damai,Amuk,Entahkan Jadi Entahkan Tidak, Tan Sri S.M Salim/Sheila Majid, Khayalan,Ruffedge/VE, Jika Kau Bercinta Lagi,Flop Poppy, Wassini,Waheeda, Tak Tahu Harga Cinta,Exists, Sesucinya Cintamu, Justin Timberlake, Janet Jackson Breast, Justin Timberlake Janet Jackson Breast, Anuar Zain,Dambaan Pilu, Khai,Bukan Cinta Biasa, Siti Nurhaliza,Hanya Dimata, Erra Fazira,Bukan, Ziana Zain, Debaran Cinta, Siti Nurhaliza ,Kala Hujan,Zamani, Pergi Selamanya,Kamikaze,Tak Sanggup, X Factor, X2 Factor, Biar Betul, Akar,Akustatik,OAG, Simbiosis (Cinta Padamu),Ella;

Terminator 3, Vios, Ralf Schumacher,David Beckham iPod

lirik lagu melayu, istana budaya, actors studio, rumah kedai jalan seladang, apuke, akar age

 putra lrt, dewa, sheila on 7, ringtone, ringtones, mp3, Siti Nurhaliza

ulasan teater Ronggeng Rokiah, wan noor azlin, vcd terlampau, erra fazira, Yusri KRU, Perkahwinan, Taman Tasik Permaisuri

kuala lumpur banjir, Yusri, Erra, Akademi Fantasia, fantasia, akademi

azza, liza, vince, burn, sahri, azizi, rosma, khai, azza, adifashla, nija, atie

festival teater kebangsaan, canny ong, thinkmultimedia, astro, dram merdeka era, tv3, anugerah skrin

azza, liza, vince, burn, sahri, azizi, rosma, khai, azza, adifashla, nija, atie

festival teater kebangsaan, canny ong, thinkmultimedia, astro, dram merdeka era, tv3, anugerah skrin

filem, musik, mp3, seks, sex, gay, isap, siti nurhaliza, bogel, gambar, filem, lagu, lirik, cerpen, batang, abang, askar, tentera, bogel, konek, keras, macho, siti nurhaliza, nasha aziz, gay, homoseks, perempuan, resepi, album, polis, mahathir, malaysia, ringtones, percuma, foto, cipap, ragbi, bola, bolasepak, tetek, puki, wanita, lelaki, download, ulasan, melayu, isteri, suami, kakak, adik, urut, kepala, takuk, blog, blogger, novel, utusan, utusan malaysia, berita harian, umno, pas, nizam zakaria, sultanmuzaffar, sultan muzaffar, nizamzakaria

video klip seks melayu, video lucah melayu, video sex artis melayu,video sex lucah melayu

Reviu Siddhartha - oleh Nizam Zakaria - Drama Tari Siddhartha oleh Teater Cahaya,Justin Timberlake Janet Jackson Breast, Ulasan Album OAG, Ulasan Teater Saksi, Ulasan Konsert Kiai Kanjeng, Reviu 28 Days Later, BUNUH BILL!!! oleh Fadz, Review : Blackwood Farm - Anne Rice by Nick, Hollywood Homicide, Ulasan filem 'The League of Extraordinary Gentlemen', Ulasan buku Julian Davison, 'One for the Road', Bang Rajan, Gedebe, Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life, Pak Lah, Tun Mahathir Mohamad, Tun Dr Siti Hasmah, Atomic Jaya, An Interview with Najah Nasseri, An Interview with Dinesh, The 2nd First Annual Bolehwood Awards (The Director's Cut) , Too Phat 360ยบ, Rashomon, Ulasan novel '1515' hasil karya Faisal Tehrani

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Thursday, March 11, 2004  

Email pasal penipuan lagi...

Email drp Zack pasal budak spedo molot etc... tapi ader betulnya teguran LK... adakah benda ini sahih?? Kalau ader bukti yang menyangkal semua ini.. sila tampilkan....

Gambar-gambar tidak bertujuan untuk menjatuhkan sesiapa... ini adalah kiriman daripada Zack.. jika ada pertanyaan sila tujukan kepada : zackaria_99@yahoo.com

hezley


hezley


hezley


hezley


hezley




Hezley1,
Hezley2,
Hezley3,
Hezley4,
Hezley5,
Hezley6

To: Jantansasa@yahoogroups.com
From: "Zackaria Zek" Add to Address Book
Date: Wed, 10 Mar 2004 00:44:22 -0800 (PST)
Subject: [Jantansasa] Terima kasih semua


Kawan-kawan semua,

Aku amat berterima kasih di atas prihatin yg diberikan kepada kes aku.Aku amat bangga mengenali kalian. Aku dah rasa lega dan rasa seperti masalah aku ni telah dishare bersama org lain. Aku tidak berdendam dengan dia tetapi sudah sampai masanya aku mahu menyelamatkan semua orang daripada terus tertipu dengan dakyah2 gay yg hanya mahukan kepuasan nafsu seks dan harta benda saja. Aku tak salahkan kesemuanya atas harta benda yg diberikan kerana perasaan kasih sayanglah, kita mudah berbelanja demi melihat dia gembira bersama diri ini. Yg sedihnya ialah dia tak kenang langsung semua itu..apatah lagi mau berikan aku semangat utk teruskan hidup dlm hadapi masalah kewangan ini. Aku hanya nak dia kenang aku saja..tak lebih dari itu...semangat itu sahaja adalah pendorong bagi aku terus mencari jln untuk melangsaikan segala hutang aku.Aku terus terang bahawa apa yg jadi nih akhirnya aku terpaksa telan dan terimanya walaupun aku masih lagi mengingati saat2 bersama sewaktu keluar melancong.Akan pulak aku rasa tak berbaloi kerana sewaktu bersamanya juga aku menghadapi kesedihan/makan hati dengan sikapnya yg berpoya-poya dan suka menipu yang telah menyebabkan aku beberapa kali terlantar di hospital kerana tekanan perasaan yg menyebabkan aku mengalami tekanan darah tinggi dan migrain. Mungkin ramai tak percaya sehingga begini sekali aku alaminya tetapi demi ALLAH, inilah hakikat satu kasih sayang yg penuh dusta dan nista. Sekarang aku terpaksa bermain 'bola' dalam mengatur semula hidup aku laksana cermin yg retak dan pecah. Aku laksana menyusun semula serpihan2 yg pecah itu untuk disambung semula. Aku tahu bahawa masa depan aku amat cemerlang, oleh itu, aku kena teruskan cita-cita aku untuk berjaya dalam karier. Yg aku ada sekarang hanya kerjaya aku. Alhamdulillah..aku dah serik untuk mempunyai apa2 hubungan dalam PLU sama ada lover ataupun adik angkat. Cukuplah sekadar rakan sahaja.Aku takkan berdendam dengannya sebab aku tau ALLAH Maha Adil..dan aku yakin..bahawa sepandai-pandai tupai melompat akhirnya akan jatuh ke tanah juga.Baru sekarang aku boleh terfikir aku dikabui dengan lemah lembut dan pujuk rayunya sedangkan aku sedar sudah banyak benda yg dia tipu dusta. Malangnya aku tetap tak sedar2 bahawa dia bukannya sesuai untuk aku tetapi perasaan sayang mengabui aku. Kenapa aku tak sedar sedangkan dia pernah menipu bahawa dia anak yatim? Walhalnya kemudian aku tau dia masih beribu. Dia mengutuk habis setiap ahli keluarganya yg ada sedangkan dia sebenarnya anak emas kesayangan setiap ahli dalam keluarga itu (setelah aku ketahui sebenarnya).Dia tipu aku bahawa dia bukan kaki club..tapi kenapa menipu aku bahawa pensyarahnya membuat kelas tambahan setiap Sabtu malam Ahad semata-mata untuk tidak menemui aku. Sebenarnya, aku tak kisah kalau dia kaki club sekalipun, yg menyedihkan aku ialah perlukah menipu semata-mata nak kata bahawa diri dia ni mmg baik mcm malaikat? Hinggakan aku saban waktu hantarkan dia ke club jam 11 mlm dan tidur dalam kereta hingga dia habis menari pukul 4 pagi..aku buat semata-mata untuk ambil hati dia dan menyokong apa yg dia buat...Itupun dah habis sporting untuk dia. Malah aku pernah hantar sendiri dia jumpa kawan chatter mlm2 dan esok aku pi ambik dia. Kalau masih lover, aku mmg dayus..tapi aku dan dia jadi mcm adik beradik saja walaupun aku sendiri pun tak suka dia buat benda mcm tuh. Kalau aku tegur jer...maki hamun dan tangan dia naik kat aku. Emmm..walaupun dia saiz lebih kecil dari aku, tetapi aku tetap biar dia pukul aku asalkan dia rasa lega dan taknak dia tinggalkan aku. Tapi hancussss..harapan aku hanya tinggal harapan. Dia tetap tinggalkan aku lepas menemui lelaki lain yg kononnya mahu sehidup semati dengan dia.Aku mmg alpa dan bodoh. Mungkin ada hikmahnya atas semua ini dan mungkin ada benda yg tak baik yg pernah aku mencalari hidup org lain sebelum ini?Sekarang ini, aku tak sabar2 nak menjengah email aku untuk membaca penulisan kalian yg telah byk memberikan aku perangsang bagi aku meneruskan hidup ini walaupun terlampau perit sangat dan getir kerana di dunia ini tanpa duit badan binasa. Aku harap disampai-sampaikan maklumat ini pada semua agar tidak tertipu dengan mulut manisnya jika bertemu. Kepada AG, dengan gambar2 yg telah dikirimkan hari ni, masuklah dlm weblogmu dan masukkan petikan2 yg pernah aku tulis sejak hari pertama aku mendedahkan tembelang budak yg bernama Rahizuhezlly Abdul Rahim. Biarlah rezeki dia di Maybank Bandar Baru Ampang tu. Bala ALLAH boleh datang sekelip mata sahaja. Dia kena tau bahawa umur dia takkan lama dan secantik muka jambu pun satu hari akan tua jua. Aku masih ingat angan2nya untuk jadi model. Aku boleh gelak sahaja tapi aku tetap beri dorongan bahawa dia ala-ala model. Aku tau dia bukannya tinggi sangat tapi aku bantu dia dengan berbelanja produk-produk kecantikan dan untuk membesarkan diri (susu Appeton).Aku buat semua ini kerana sayang sgt dan nak tgk senyuman dia berterusan setiap hari. Dia ingat dia macam model yang bernama Jason. Apapun semua aku ucapkan terima kasih sekali lagi. Hanya ALLAH akan dapat balas ingatan kalian.

posted by asam | 10:29 AM
Comments: Post a Comment

 

Tinggalkan pesanan anda ::

Powered by TagBoard Message Board
Name

URL or Email

Messages(smilies)